LISTA

Personlighet jag är;
Blyg: ibland så
Smart: inte alltid ^^
Långsam: beror på med vad
Stressad: ibland så
Tålmodig: nej, bara om det verkligne är nödvändigt
Djup: kan hända
Öppen: hyffsatt
Ärlig: jodå, men en lögn eller två blir det ju för alla
Positiv: försöker
Ansvarsfull: jodå

Vänskap jag har;
Svikit en kompis: ja..
Sovit med en tjejkompis: ja
Pussat en av samma kön: Ja
Slagit en kompis: haha givetvis. men inget allvarligt 

En kompis som vet allt: inte allt kanske
Berättat hemligheter: jo det händer

Kärlek jag har;
Blivit sårad: ja
Haft/Har stadigt förhållande: jodå det funkade men allt har sitt slut
Krossat någons hjärta: ja
Gett någon ditt hjärta: ja!
Sagt att jag älskar någon och menat det: ja
Sagt att jag älskar någon, och ljugit: nej
Varit otrogen: nej

Favoriter favorit;
Låt just nu: inget jag kommer på nu men finns nog några man nöter på..
Pryl: kroppskräm
Film: ingen aning
Bok: burkar inte läsa mer än när det behövs..
Lärare i skolan: inte en aning
Plats: Thailand eller skidbacken
Frukt: plommon och melon


Övrigt jag har;
Sytt: ja
Opererat mig: nej
Cyklat omkull: några gånger, ja
Sjungit i duschen: oftast
Hoppat bungyjump: aldrig;O

Fobi för något: fötter
Sett någon dö: nej
Varit på begravning: ja
Sagt att jag hatar någon: ja

livet;
Svart eller vitt: svart
Rött eller brunt: båda två
Skriva eller tala: båda
Vatten eller coca cola: beror på
Mobil eller mp3: mobil
Snygg eller charmig: båda
Lösgodis eller choklad: choklad
Frukt eller grönsak: frukt
Film eller serie: film
Festa eller softa: båda
Sommar eller vinter: sommar
Fredag eller lördag: men fredag har man alltid en längtan till för det är ju liksom starten på det hela
Levande-ljus eller lampa: Levande ljus
Kärlek eller vänskap: båda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0