gävle

steg upp runt halv nio. för jag hade ju tänkt plugga lite innan jag drog i väg till gävle, men så vart det ju inte. de håller på här enre med ledningarna så ajg gick och skulel duscha så kom det brunt vatten, tänkte "vad sjutton är det här?" det visade sig vara rost. jag hoppade ur duschen, fick skjuts till farfar och duschade sedan där så allting årdnande sig til slut. skulle in till gävle med brander vid 12 tiden och det hanns med. trevligt. men det vart inte en enda tröja. istället ett par skor örhängen och nagellack. ska nog in till veckan och leta vidare har några lappar kvar som ligger där och prasslar. nu ska jag vilketfall plugga lite igen. sedan blir det melodifestivalen och käka med fam=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0