Gävle hela dagen

vaknade runt 9, klev upp tog en seg frukost framför tvn. sedan vart det till att duscha och greja lite. lära hinna med att cykla förbi syster och hämta en jacka. tog 12 bussen in till stan, träffade matilda där, var ett tag sen jag träffade så det var trevligt iaf=) gick och käka nästan direkt. pasta och fläskfile röra, mums var det! sedan gick vi runt en sväng där till 3 skulle jag tro, då jag träffade på emma och matilda skulle hem för att ladda in för matchen. Var riktigt trevligt att träffa på emma fatkist första dagen vi umgicks, var en riktigt go pingla! så jag gick med emma på stan ett tag till träffade på lite folk vi umgicks med ett tag sedan begav jag mig hemmåt med halv 9 bussen och nu sitter jag här. ska nog gå och lägga mig framför tvn nu, är riktigt trött. som sagt vart inte mer än en tunika, mascara och lite nagellack. hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0