Fredag

Nej, jag har ju som sagt inte orkat skrivit något nu på senaste dagar. Men som sagt i tisdags vart det bara innebandy träning, skippade fotobllen efter, fick som sagt fint besök sedan:) Onsdags vart det stockholm hela dagen. Igår var jag nog bara hemma, pluggade och tränade mot kvällningen. Såsade i prencip hela dagen. men det är skönte! idag har jag ingne aning var det blir vet inte själv varför jag sitter vaken nu, förutom att magne kurrade så jag gick ner för att äta frukost jag ska nog gå upp och lägga mig nu skulle jag tro, alltid skönt att sova på mätt mage:) jag har behov att åka ner på stan idag, måste som sagt ha ett nytt blad till klubban. Sedan ska jackan komma idag som jag har beställt. men det gör den väl förmodligen inte, förseningar förseningar.. får se om jag tar mig in till gävle. eller om jag bara åker ner på stan här en snabbis.. har ju träning 15:00 - 17:00, måste ju hinna med allt innan den också.. för kvällen har jag inga direkta planer, återstår att se vad som händer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0