Fredag

vaknade runt 10, då var det dags att rycka upp sig tyckte jag. tog ne mysig frukost farmör tvn. dona och grejade lite, runt 2 åkte jag och pappa till farmor och farfar för att fira farfars 75 års dag:) mamma vart hemma för hon har lyckats blivit sjuk, hoppas verkligen inte hon smittar av sig. men vilket fall vart där borta tills nu. kusiner och hela tjossan var där, så det var trevligt. han fick sig en ny mobil! bakelser och tårta var underbart. Men på söndag blir det ännu mer då är det syster som åldrar på sig, 26 skulle jag tro att det är. riktig kalashelg det här`=) nu ska jag ta och mysa till det framför tvn resten av kvällen bara.

image102

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0