snö

visst, det knarrar mysigt när man lyfter på fossingarna. men det är endå kallt. Vill ha sommar, skulle vara alla tiders. Kom hem för en timme sen eller två. vart en kort dag idag. Gick hem på A-passet för att fortsätta skriva hemma, det ska skrivas om"tropisk regnskog, antarktis, Sahara öknen m.m" men det är bara att kämpa på så man inte halkar efter. Sen så blir det NO plugg. Vilken dag jag har framför mig.. Och nu är det dags att forsätta med slitandet.

Vid tillfäller sitter jag här och nöter fortfarande och klockan är strax efter 5, lär nog ta ne promenad med hunden snart så jag vaknar till. Det är minst 4-5 gubbar här som håller på arbetar med badrummet. det är snart klart:) men jag får aldrig ro för att plugga de bara skriker och frågar vart saker är och de ska prata osv. "suck"
image11

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0