Tisdag

Hade visst sovmorgon idag, men som vanligt så glömmer jag alltid bort det, men det är smällar man får ta. sitter vilket fall nu och väntar på att jag ska bege mig iväg till skolan. sitter här och är lite små nervös för nationella uppsattsen imon.engelska. Känner att jag behöver plugga lite engelska, jag är som sagt ingen höjdare på det tråkigt nog, att plugga in några extra ord tills imorgon är inte helt fel när man sitter där och penna ska glöda. Sitter och klurar på om jag ska åka och lämna tillbaka solbrillerna även, tror fatkist jag ska ta mig till att göra det den här veckan, är som sagt ur sugen på ett par jag sätt som nog finns här hemma inom kort. Ikväll blir det iallafall fotbollsträning:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0