tidsfördriv

Namn: Julia Vikberg
Piercingar: öronen
Tatueringar: ingen alls
Längd: 168 skulle jag tro
Skostorlek: 40
Hårfärg: brunett

Är du kär i någon: nej, faktist inte
Önskar du att du bodde någon annanstans: om jag fick flytta med mig huset så
Tänker du på självmord: nej
Tycker andra att du är attraktiv: givet^^
Dricker du: hinner inte med sådant
Använder du droger: usch nej
Röker du: nej!
Vilket shampoo använder du: Något från frissan
Vilken parfym använder du: escada, britney spears, eller kyle. det är alltid härligt med lite variation
Vad är du rädd för: är vlädigt mörk rädd
Gillar du att tvätta: vet knappt hur man gör
Gillar du Berg-och-Dalbana: pirrar på tok för mycket i magen


SENASTE -
Film du hyrde:
minns inte, någon skräckis
Låten du lyssnade på: bwo trallade på, på radion
Låten du hade på hjärnan: inget jag kommer på nu faktist
Låten du laddade ner: säg de, är inte så uppdaterad för tillfället
Personen du ringde: Mamma om jag inte minns fel
Tv program du tittade på: Vakna med the voice
Personen du tänkte på: vet inte, huuh


FAVORIT -
Mat:
utlänskt/stark mat
Låt: har inget på tungan, så jag återkommer med det
Sak att göra: mysa, shopppa fotbollen för tillfället
Sport: fotboll, innebandy
Brukar också kolla på älskling när han kollar på innebandy, (bara då den sporten är kul) :'D
Dryck: Cola, Fanta
Kläder: jeans, tunikor, nej usch kan inte bestämma mig
Film: klurig fråga, finns så himmla många bra
Bil: hmm, säg de. är inte så insatt i bilar om man säger så..


HAR DU NÅGONSIN -
Gråtit över en pojke:
masvis med gånger
Gråtit över en flicka: ja
Ljugit för någon: ja
Blivit arresterad: nej

ANTAL -

Gånger du varit kär: vet jag inte
Gånger ditt hjärta brustit: några gånger
Hjärtan som brustit på grund av dej: vet jag inte
Personer från grundskolan du har bra kontakt med: några stycken
Ärr du har på kroppen: på knät,

Ska bli skoj: jadu, så långt har jag inga planer, möjligtvis cupen till sommaren
Ska inte bli skoj: nationella som ruller på nu
Sparar pengar till: shoppingen
Väntar på: att huvudvärken ska gå över


SENASTE -
Personen du fick mail av: H&M
Personen du fick brev av: vet inte
Personen du fick sms av: alexander
Saken du köpte: tuggummi idag

Vad har du gjort idag: gått i skolan, vart hemma och myst, tagit en promenad med hunden och pluggat lite granna..
Var det kul: cupen i helgen, örebro
Hur tidigt stiger du upp: halv ju när det är skoldags, helger är det olika
Gillar du att slåss: inte så jag skadar någon medvetet
Vad ska du göra ikväll: sova
Är du seriös: ja
Vad är du allergisk mot: inget för hoppningsvis
Var har du ont: huvudet
Använder du hårspray: när jag orkar, men aldrig vardags när jag bara ska gå i skolan
Kan du stå på händer: klart, men bara om ja gör det på fusksättet :p
Favorit serie: Top Model, om nu det räknas som serie. Haha.

Håkan Hellström eller The Ark: håkan!
Salt eller socker: surt godis är alltid en höjdare
Gillar du ketchup: klart
Är du glad nu: ja, förutom när tanken på no-provet ploppar upp i skallen.
Var du glad igår: alltid
Vad dansar du till: jag dansar aldrig nykter (8) nananana ..
Stockholm är: är helt okej,
Göteborg är: en underbar stad, skulle kunna tänka mig att bo där faktist
Kan du sjunga: visst kan jag sjunga, men jag rekomenderar till att hålla för öronen:)
Mer värt än guld: familj och vänner
Spaghetti eller makaroner: makaroner
Ett land jag helst vill besöka: thailand helt klart


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0