4/18

Dagen drog igenom rätt snabbt, började runt 10 så hade sovmorgon, men som jag givetvis glömde bort men som sagt lära endå upp vid 8 för då skulle fönsterputtsaren komma. Startade med med SO men pratade mest där, sedan var det dags för slöjd den gick snabbt igenom sedan till sist NO där vi håller ´på med limpistoler, nedrans vad ont det gör att få detta lim på sig uscha buscha.. Tog mig hem snabbt, kastade i mig musli bär och fil. mums. kastade mig sedan på cykeln och trampade ner mot resecentrum. Var in en sväng till gävle med Angelica, tänkte som sagt byta solbrillerna men det vart ju inte så och ett par sådana andra jag hade tänkt mig så jag alldelles för lustig ut i så det vart inget mer med det. vart där ett kort tag bara ås jag han handla på mig en härlig kofta och en kuvertveska. underbart. var hemma redan vid halv 6 sedan där på kom victor hit och gjorde mig sällskap resten av kvällen. trevligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0